lauantai 24. marraskuuta 2012

Muut pitäkööt One Piecensä, minulla on Naf Naf


Mutakakkua, joka ei aluksi vaikuttanut lainkaan lupaavalta. Myöhemmin jääkaapissa oltuaan se kyllä kiinteytyi.
Mud cake, which was little too muddy first. But later it was looking better after being in fridge.






Heipparallaa! Esittelyssä Naf Nafin turkoosi haalari, johon olen aivan rakastunut. Tädin vanha, Ranskasta ostettu 80-luvulta! Niin mukava ja rento oloasu. Otsikon perusteella voisi luulla, että minulla on jotain One Piecejä vastaan, vaikkei se niin suinkaan ole.
  Tänään oli sitten se jalkapalloharkkapeli Lahden Reippaita vastaan. Minä olin joukkueemme. ainoa maalintekijä. Hävimisimme pelin 4-0 ja pelasin puolustajan paikkaa. Olen ollut koko päivän Lotan kanssa, ollaan tehty mutakakkua, pelattu pingistä, valokuvailtu ja pelattu Mastermindiä (peli jossa sinun täytyy arvata neljän värin sarja toisen kertomalla sinulle, montako oikeaa väriä ole onnistunut arvaamaan ja ovatko ne oikealla paikalla. Tavoitteena tietenkin arvata kaikki neljä oikeassa järjestyksessä). 
  Viikon päästä alkaa joulukuu, jippii! Ensi viikolla viisi koetta, ei niin jippii.

Wow, I really guessed it!

What should I do?
Yippee, i was right!

4 kommenttia:

  1. miten olit ainoo maalintekijä jos hävisitte 4-0?:D

    VastaaPoista
  2. samaa olin kysymässä jatta!! :D -sara

    VastaaPoista
  3. Ja mäki!!! :D Oona vastaa olitte muute!! (: äitill on kans nafnafin haalari! :D

    VastaaPoista
  4. uuuu minkä värinen? Onks sama malli?

    VastaaPoista