torstai 22. marraskuuta 2012

Palkintoa odotellessa...

Tämän lookin meikin ovat siis pian hallussani, muahhah! Kuvassa poseeraamassa meikin suunnitellut bloggaaja Jenni

Ilouutinen! Voitin joskus syysloman aikana Pupulandian blogin arvonnassa Yves Rocherin noin 150€ arvoisen meikkipaketin. Lisää aiheesta Pupulandian puolelta voit lukea täältä ja täältä (ja minun nimimerkki oli siis typy). Joka tapauksessa palkinnon voitettuani odottelin pari viikkoa, että minuun otettaisiin yhteyttä Yves Rocherilta. No eipä otettu ja huolestuin. Laitoin viestiä Pupulandian Jennille ja hän lupasi laittaa Yvesille uudestaan sähköpostia. Mitään ei vieläkään kuulunut ja aloin jo luopua toivosta. Kunnes, toissapäivänä laitoin viestiä Yves Rocherin asiakaspalveluun. Suureksi positiiviseksi yllätykseksi viestiini vastattiin saman tien, oli tapahtunut pikkuinen kirjoitusvirhe minun sähköpostiosoitteen kirjoittamisessa, eikä minuun näin oltu saatu yhteyttä. Olen superiloinen, että laitoin sinne ja että viellä vastattiinkin niin nopeasti! Yves Rocherille iso plussa minulta. Kahden viikon sisällä saapuva meikkipaketti tulee kyllä tarpeeseen sillä muun muassa puuterijämäni mureni pikkuisiksi murusiksi tänä aamuna, kun yritin sutia sitä vähän naamaani. Mutta näin uusia meikkejä odotellessani ajattelinkin kertoa vähän nykyisistä lempimeikeistäni.


  Yves Rocherin tuotteiden valikoima on suppea. Minulla on Berliinistä ostettu ihana kauniisti levittyvä korallinvärinen kynsilakka, joka on itse asiassa ainoa ostamani kynsilakka, muut olen kaikki saanut lahjaksi. Lisäksi minulla oli lahjaksi saadut rocherin shamppoo ja suihkusaippua, molemmat ihanan tuoksuisia, kannattaa käytä joskus haistelemassa Rocherin liikkeessä ;)
  Käytän mielestäni tosi vähän meikkiä, toisinaan en ollenkaan. Viime päivinä olen tosin herännyt naama sen verran laikukkaana, että meikkivoidetta ja puuteria olen ainakin laittanut, ehkä vähän ripsaria. Pyrin käyttämään luonnonkosmetiikkaa ja esim. The Body Shopia. Body Shopin ripsarit eivät kumminkaan hintaansa nähden ole olleet tarpeeksi hyviä, joten ripsiväreissä olen tehnyt poikkeuksen, tämänhetkinen Maybelinne on oikein hyvä ja tuuhentava.





  Tärkein meikkini on ehkä kumminkin The Body Shopin meikkivoide oli kallis, mutta se on ollut riittoisaa ja paksua, tosin nyt jo uhkaavasti loppumassa. Ainoa ongelma on, että vaikka voide peittää hyvin virheet niin se kuivattaa ihoa. Mutta rasia tosi on kaunis. Kerran kun laitoin meikkivoidetta koulubussissa, yksi luokkalaisistamme pojista kysyi, onko tuo sun uus puhelin? Haha, pyöräytin silmiäni ja huokasin syvään, ei ne pojat vaan tajua :D
  Meksikossa innostuin huulipunista. Asua kuin asua säväyttää oikean sävyinen huulipuna. Tällä hetkellä mennään aika maltillisilla linjoilla, käytän silloin kun käytän oranssia tai rusehtavaa huulipunaa tai ihanaa Ranskasta tuliaisena saatua kirkkaanpunaista huulikiiltoa.
  Viellä kolmas lempparini on usean eri ruskeaa sävyinen luomiväri. Sain sen lahjaksi kauan sitten ja se on ostettu jostain Seppälästä, mutta varmasti hintaansa nähden erittäin hyvä. Erityisesti oranssiin vivahtavaa sävyä käytän kulmiini, sillä meidän punatukkaisten on kamalan vaikea löytää oikean sävyistä kulmakynää. Muiden sävyjen avulla saa kivasti myös tehtyä utuisen silmämeikin.
  Nestemäinen eye linerkin minulla on, mutta sitä käytän harvoin, sillä olen niin huono käyttämään sitä. Juuri kun olen onnitumassa tekemään suht hyvän rajauksen, niin kappas, töhrään vahingossa suurimmalle osalle koko luomea mustaa tököttiä. Sitä paitsi, saan nukkua ja syödä aamupalaa pidempään, kun ei tarvitse herätä niin aikaisin meikkaamaan. Ihailen kyllä ystäviäni, jotka oikeati osaavat ja jaksavat päivittäin nähdä vaivaa meikkiinsä! Itse kumminkin nykkään tämän hetkisestä tilanteestani, eli en ole "koukussa" eli minun ei tarvitse meikata joka päivä jos en jaksa. Varmaan se pärstä näyttäisi kauniimmalta jos ne rajaukset joka aamu jaksaisin tehdä, mutta en jaksa väkittää tuollaisesta pikkujutusta. Mielummin valitsen edellisenä iltana huolella seuraavan päivän vaatteet ja korut!


Tässä vielä muutama kuva viime viikonlopulta:


Varma vinkki pannarin tekoon: lisää ohjeeseen 1,5 tl kardemummaa

Essi (vas) ei enää ole luokallamme, mutta luokamme tytöt näemme usein ja olemme läheisiä toisillemme.
  Tulipa taas paljon höpistyä, joku kerta voisin kirjoittaa siitä, miten minä ne meikin naamalta poistan ja miten muuten hoidan ihoani olen nimittäin löytänyt ihanan puhdistustuotteen. Mutta siis hyvää pian alkavaa viikonloppua kaikille, minulla huominen kuluu soittojuttujen parissa ja lauantaina on harkkapeli Lahdessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti