keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Talvikoivut









Eikö teilläkin ole jo ikävä talvea? Enää viisi kuukautta jouluun :o
  Hehheh joo teistäkin varmaan huono vitsi! Nautitaan siis nyt just tästä kesästä viellä! Ite olen ainakin suurimmilta osin nauttinut. Olen ollut viimeiset kolme viikkoa kotona. Ukki oli meillä muutaman päivän,  kävi kavereita yökylässä, kävin shoppailemassa UFFilla 20e/6 vaatetta ja olin itse kaverilla.
  Välillä oli kyllä ikävystyttävän tylsää, enkä ollut tottunut tylsyyteen, sillä minulla on ollut harrastus kuutena päivänä viikossa eikä pitkiä hengähdystaukoja ole ollut koko vuotena. Koko ajan voisi minusta olla meno päällä. Mutta pari tylsää ohjelmatonta päivää vietettyäni totuin yksinkertaisimpiin päiviin. Kai sitäkin taitoa pitäisi arvostaa enemmän; että osaa vain olla, eikä ahdistu siitä että on koko päivän kotona vailla kummoisempia suunnitelmia. Mielenterveydelle varmasti hyväksi relata välillä täysin.
  Mutta onneksi sitten saapui Sanni jonka kanssa olen ollut viimeiset puolitoista viikkoa. Vietämme usein lähes koko kesän yhdessä, sillä Sannin mökki on aivan naapurissa. Tänä kesänä on yhteistä aikaa jäänyt vain kaksi viikkoa, sillä Sanni on niin menevä mimmi. Mutta on se ihanaa olla pidempään yhden parhaan kaverin kanssa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti