sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Kevättä rinnassa



Tänään koko aamun päässäni soi:

It´s a beautiful day and I can´t stop myself from smiling.

Vaikka hiihtoloman jälkeen ovat päivät olleet aika arkisia ja välillä on ollut huonoja ja väsyneitä hetkiä, niin nyt olen iloinen. Lasken päiviä syntymäpäivääni (21 päivää enää) ja luokkaretkeemme Raskaan (29 päivää) Olen jo toista viikonloppua peräkkäin kotona, mutta se onkin ollut ihan kivaa. Vielä pari kuukautta sitten tieto "perus" viikonlopusta ihan vain kotona olisi ollut kauhistus.
  Paras asia tällä viikolla on ollut se, että olen voinut alkaa taas pyöräilemään. Julkisen liikenteen ulottumattomissa asuessa pyörä tuo niin paljon vapautta liikkumiseen ja elämään.
  Ensi viikolla pitää lähettää Kallion ilmasutaidon lukioon 17 paperin hakemusnivaska samoin kuin Sibelius-lukioon, johon hain yhteishaussa kakkosena, pari lappua. Lippuset ovat aika hyvin kasassa, pitäisi enää kirjoittaa omatoimisista harrastuksista, kuten tästä bloggaamisesta, lomake.
  Futistreenit, hyvä ruoka, kirja ja tietokone. Niistä on leppoisa mutta sopivan toiminnallinen sunnuntai koottu.








2 kommenttia:

  1. Oliko sulla kuinka monta harrastuslappua? :) niinku 17 harrastusta vai täh :D en oikeen älynny :Dmitä kaikkee oot harrastanu? kui kauan? :) anteeks et oon näin utelias... :D kiinnostaa vaan :D

    VastaaPoista
  2. Ei mitää kiva kun kysyt jos on jääny epäselvyyksiä! Ja sori et huomasin tän kommentin vast nyt. Eli siis joo mulla on/ on ollut yhteensä 17 harrastusta.
    Nyt harrastan viulun soittoa ja samal orkeseria, kansanmusiikkia, teoriaa ja kuoroa. Sitte on viel futis ja nykytanssi ja omatoimisina viellä valokuvaus, bloggaaminen ja performanssit, joita teen mun vanhempien töissä joskus harvoin.
    Kymmenen harrastusta nytten ja aikasempia on ollut esim telinevoimistelu, jota harrastin viis vuotta. Musaopistossa oon kahdeksatta vuotta, futiksessa neljättä ja nykytanssissa kolmatta.
    Harrastukset on yks tärkein asia mun elämässä ja ne tuo paljon sisältöä. En oikee vois olla ilman. Toivottavasti selkeni. Jos haluat viellä jostain tietää tarkemmin, kysy! Aattelin ettet halua ihan romaania kuulla :D

    VastaaPoista