keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Herikset


Kukkuu! Olen siirtynyt virallisesti nykyaikaan sulla minulla on älypuhelin!!! Iskän vanha iPhone 4S toimii hienosti ja nyt voin olla netissä jopa sähköttömällä mökilläni.

  Kuten jo viime postauksessa kerroinkin, olin puolitoista viikkoa sitten Lapualla herättäjäjuhlilla eli heriksillä. Onneksi menimme sinne bussilla Emmi-isosen kanssa, sillä juna jolla olisimme tulleet, oli mennyt matkalla rikki ja yksi kaveri matkusti 8h ja joutui ostamaan osittain uuden junalipun.
  Torstaina fiilis oli mahtava. Kaikki olivat vain sillee "hei! Me ollakkaa esittäydytty viel. Kukas sä oot?" Ensimmäisenä iltana tuli siis liki 20 uutta nimeä opeteltavaksi. Mahtavinta oli tutustua viiteen uuteen kalliolaiseen joista yksi tulee olemaan mun luokalla!


Nuoret ja aikuiset tekevät juhlilla paljon talkootöitä. Minä ruokailuavustajana autoin vaikka mummeleita kantamaan kahvikupin pöytään jos he itse olisivat läikyttäneet liikaa. Kun teki töitä, sai ruokalippuja joilla sattoi käydä hakemassa ruokaa ruokapaikoista. Elelinkin juhlat riisipuuron ja kasvissosekeiton voimin.


Yöveisuut


Vähäisten yöunien jälkeen perjantaiaamuna kiinnitimme yhdessä etikettejä körttipastillipusseihin. Homma oli hauskaa ja saimme palkaksi ilmaisen majoituksen lukiolla koko juhlien ajaksi.


Iltaisin kun ei ollut enää töitä chillailimme esim. Yökahvilassa. Liian vähäisten unien takia en olisi kyllä kestänyt pidempiä juhlia kuin nuo kolmen yön :D



  Nyt olen ollut puolitoista viikkoa mökillä. Pitäisi alkaa kuistinrakennustalkoot kunhan saadaan puutavara tänne saareen asti! Ollaan veljeni Pyryn kanssa myös kuvailtu lyhytelokuvaa, siitä tulee hieno! Jotain kuvia koitan tännekin saada kuvaustunnelmista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti