torstai 14. elokuuta 2014

Unkari kutsuu


Ensimmäinen viikko lukiolaisena takana! Arki ei vielä tunnu arjelta eikä koulu koululta, mutta eiköhän se siitä asetu. Eikä edes haittaa kun kaikki tuntuu uudelta, jännältä ja hauskalta.
  Jotta tekisin lukion alusta hieman hankalampaa, olen puolitoista viikkoa poissa koulusta. Minä lähden nimittäin keikalle Unkariin!
  Kuten jo aikaisemmin olen maininnut, soitan nykyään lahtelaisessa kansanmusiikkibändi Aavassa. Minut bongattiin siihen kun yhden bändin jäsenen pikkusisko oli samalla kansanmusiikkileirillä kanssani. Leirin päätöskonsertissa Rosa oli tykännyt äänestäni ja seuraavana päivänä minua pyydettiin bändiin mukaan. Suostuin heti ja vanhempani olivat myös iloisia.


  Tässä on sitten pitkin kesää käyty junalla Lahdessa treenailemassa ja yksi keikkakin heitetty. Kaikki on kuitenkin tähdännyt Unkariin.
  Soitamme Csopakin pikkukaupungissa Csopaki Napok -rantafestivaaleilla. Saamme täysihoidon koska kuulemma itse pormestari on viralisesti kutsunut meidät. Aamulla on soundcheck, päivällä loikoilua rannalla ja illalla keikka. Olen niin innoissani ja on makeeta sanoa että lähtee ulkomaille keikalle - tästä se kansainvälinen ura lähtee! ;)


  Viikon jälkeen jään pariksi päiväksi Budapestiin, missä olen ystäväni Micaelan kanssa, joka on siellä vaihdossa.
  Tiedän festareista ja Csopakista todella vähän; bändiläiset ovat olleen samoilla festareilla ennenkin, joten he voivat opastaa minua. Lähinnä olen fiilistellyt Budapestiä etukäteen, katsonut ruokadokkarin ja tutustunut nähtävyyksiin yms. Toivottavasti saan kasvisruokaa Unkarissa, se ei ainakaan Csopakin pikkukaupungissa ole kovin yleistä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti